Διδακτική και Μουσειολογία Φυσικών Επιστημών

  • Αρχική
  • Βιογραφικό
    • Προσωπικά στοιχεία
    • Σπουδές
    • Ακαδημαϊκή εμπειρία
    • Διδακτική εμπειρία
    • Επαγγελματική εμπειρία – Επιμορφωτικό έργο
    • Διοικητικό έργο
    • Άλλες δραστηριότητες
  • Δημοσιεύσεις
    • Διεθνή επιστημονικά περιοδικά
    • Πρακτικά διεθνών συνεδρίων
    • Ελληνικά επιστημονικά περιοδικά
    • Συλλογικές εκδόσεις
    • Πρακτικά ελληνικών – κυπριακών συνεδρίων
    • Εκδόσεις
    • Επιμέλεια εκδόσεων
    • Ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια
    • Ανακοινώσεις σε ελληνικά – κυπριακά συνέδρια
    • Διδακτορική διατριβή – Αδημοσίευτες εργασίες
    • Πανεπιστημιακές παραδόσεις, σημειώσεις και ψηφιακά μαθήματα
    • Αναφορές σε διεθνή περιοδικά
  • Διδασκαλία
    • Μεταπτυχιακά μαθήματα
    • Προπτυχιακά μαθήματα
  • Διοργάνωση Εκδηλώσεων
    • Συνέδρια / Ημερίδες
  • Επιμόρφωση
    • Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    • Προσχολική Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Έρευνα
    • Επίβλεψη διδακτορικών διατριβών
    • Ερευνητικά Προγράμματα
    • Ερευνητικό έργο
  • Προσωπική Βιβλιοθήκη
    • Διεθνή περιοδικά
    • Ελληνικά περιοδικά
  • Σύνδεσμοι
  • Ανακοινώσεις

Βιβλιοκρισία Teaching and Learning of Energy in K-12 Education

 Uncategorized
Dec 022015
 

Δείτε εδώ τη βιβλιοκρισία γα το βιβλίο των Robert F. Chen, Arthrur Eisenkraft, David Fortus, Joseph Krajcik,
Knut Neumann, Jeffrey Nordine and Allison Scheff (eds) “Teaching and Learning of Energy in K-12 Education”

 Posted by dkeluser at 2:27 pm
  Βιβλιοκρισία Wonder-full Education: The Centrality of Wonder in Teaching and Learning Across the Curriculum   Αφιέρωμα History, Philosophy and Science Teaching (Review of Science, Mathematics and ICT Education (9,1, 2015)

Languages

  • English

Ανακοινώσεις

  • Ομιλία τελετής αποφοίτησης
  • Αναθεωρημένη και εμπλουτισμένη έκδοση του βιβλίου “Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών”
  • Αφιέρωμα History, Philosophy and Science Teaching (Review of Science, Mathematics and ICT Education (9,1, 2015)
  • Βιβλιοκρισία Teaching and Learning of Energy in K-12 Education
  • Βιβλιοκρισία Wonder-full Education: The Centrality of Wonder in Teaching and Learning Across the Curriculum
© 2012 Διδακτική Φυσικών Επιστημων Suffusion theme by Sayontan Sinha